=)=)=)

Zenski rjecnik

Da = Ne
Ne = Da
Mozda = Ne
Treba mi… = Ja hocu…
Zao mi je. = Tesko tebi!
Treba da razgovaramo = Hocu da kukam
Naravno, samo napred = Nosi se!
Radi sta hoces = Platises mi kasnije
Nisam lose volje = Naravno da sam lose volje, moroncino!
Slusas li me? = Mrtav si!
Treba da naucis da komuniciras = Slusaj sta ti govorim
Budi romantican, ugasi svetlo = Imam celulit
Tako si muzevan = Treba da se obrijes i okupas
Da li me stvarno volis? = Sad cu da trazim od tebe nesto komplikovano ili skupo
Baš si uzbuden veceras = Kako ti ne dosadi da mislis samo na seks?
Bicu spremna za pet minuta = Izuj cipele i odgledaj neki film
Koliko me volis? = Uradila sam danas nesto sto ti se nikako nece svideti

Muski rjecnik

Gladan sam = Gladan sam
Spava mi se = Spava mi se
Umoran sam = Umoran sam
Lepa haljina! = Dobre noge!
Volim te = ‘Aj'mo u krevet
Dosadno mi je = ‘Aj'mo u krevet
Sta ti je? = Znaci, nista od seksa?
Mogu li da zamolim za ovaj ples? = ‘Aj'mo u krevet.
Mogu li da te pozovem sutra? = ‘Aj'mo u krevet.
Hocemo li sutra u bioskop? = ‘Aj'mo u krevet.
Mogli bismo na veceru. = ‘Aj'mo u krevet.
Izgledas umorno, da te izmasiram? = Zelim seks za najviše 3 minuta.
Da popricamo = Hocu da ti pokazem da sam intelektualna osoba, ne bih li te tako smotao u krevet.
Te cipele ne idu bas najbolje sa takvom haljinom = Ja sam peder!

by:edinnnaa

2 komentara

Komentariši